Popis pozice a náplň práce:
Specialisté pomáhají našim zákazníkům využívat Aribu tak, aby jim usnadnili globální výměnu zboží a služeb. Využívají své odborné znalosti a spolupracují se členy týmu a zákazníky po celém světě, aby poskytli podrobná řešení problémů. Poskytují příchozí podporu pro všechny aplikace Ariba, a to jak interně, tak externě, e-mailem, chatem, webovým formulářem a telefonicky
Požadujeme:
" Vynikající komunikační dovednosti
" Dobré interpersonální dovednosti
" Schopnost rychle řešit problémy
" Zaměření na zákazníka a tolerance vůči stresu
" Plynulá angličtina a plynulá znalost dalšího evropského jazyka
Nabízíme:
o Pestrou a zajímavou práci v mladém dynamickém kolektivu
o Možnost profesního růstu
o Příjemné pracovní podmínky
o Práce v mezinárodním prostředí
o Denní využití SAP softwaru
Plně hrazené stravenky, 5 týdnů dovolené, sick days, příspěvek na životní pojištění a penzijní připojištění