Kontakt:e-mail: apos@apos.info
Upřesňující informace:
Co Vás čeká?
Práce v přátelském kolektivu, který je plný odborníků, v příjemném pracovním prostředí s výbornou dopravní dostupností a moderním HW a SW vybavením. Budete komunikovat s klienty a zpracovávat jejich finanční účetnictví včetně měsíčních závěrek a reportů. Součástí Vaší práce bude také denní komunikace se státními institucemi, dodavateli či odběrateli Vašeho klienta. Důležitou součástí Vaší práce bude poskytovat klientovi poradenství a napomoci mu vyřešit problémy spojené s jeho činností. Čeká Vás perspektivní a zajímavá práce ve stabilní společnosti.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
VŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru nebo SŠ vzdělání s maturitou a s praxí v oboru 3 roky, příjemné vystupování, organizační a komunikační schopnosti, velmi dobrou znalost MS Office a obchodní korespondence, samostatnost, odpovědnost, pečlivost, praxe v oboru, orientace v účetní a daňové problematice. Dodržování termínů je pro Vás samozřejmostí.
Výhodou bude, pokud budete:
Vlastnit ŘP sk. B a budete aktivní řidič, aktivně znát světový jazyk (Aj nebo Nj).
Co Vám můžeme nabídnout?
o HPP na plný úvazek - nástup možný ihned
o Pracovní poměr na dobu určitou s prodloužením na dobu neurčitou
o Odbornou samostatnou práci v rostoucí společnosti
o Možnost kariérního postupu
o Příjemné pracovní prostředí (kanceláře max. po 2 osobách)
o Pružnou pracovní dobu
o Bezplatné stravování, občerstvení na pracovišti
o 5 týdnů dovolené po prvním roce
o Příspěvek na ŽP
o Odborné vzdělávání ve vlastním školicím středisku
o Odbornou literaturu
o Jazykové kurzy
o Program zaměstnaneckých výhod
o Občerstvení na pracovišti
o Výborná dopravní dostupnost