Kontakt:tel.: 954901320, 954 901 233 (volat od 8-16:00 hod.), e-mail: prace@rsd.cz
Nástup od: dle dohody do 1 rok s možností prodloužení
Náplň práce
" Správu a uživatelskou konfiguraci aplikací ŘSD
" Analýzu jednotlivých požadavků klientů a jejich vyřešení nebo předání dalším oddělení
" Vyhodnocování priorit požadavků a jejich eskalace, monitoring SLA
" Administrativní činnost nad evidencí dotazů a řešených incidentů
" Monitoring a dohled nad HW a SW ve správě ŘSD (centrální kamerový systém, UPS, LAN/WAN, servery, optická síť a další)
" Komunikovat s interními zákazníky, systémovými administrátory a externí dodavatelskou podporou při řešení incidentů
Co od Vás očekáváme?
" Minimálně SŠ vzdělání
" Znalost fungování prostředí IT help desku či servis desku vítána
" Schopnost rychle se rozhodovat a pracovat pod tlakem
" Ochotu pracovat ve směnném režimu (max. do 22 hod)
" Komunikační dovednosti a prozákaznický přístup
" výpis z RT
" Znalost češtiny na úrovni rodilého mluvčího
Zaměstnanecké výhody: Příplatek za směnný provoz, po zkušební době přiznání osobního příplatku až do výše 7.000 Kč
" Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, stravenkový paušál 75,60/den, benefitní karta Gallery Beta či penzijní připojištění, zvýhodněná Multisport karta, možnost využití firemních rekreačních zařízení, permanentky do ZOO, Aquaparku a na lyže)